Zadanie 10

„Treasures hunt” – zakończenie projektu w formie gry terenowej. 26.05-23.06.2017

To już ostatnie zadanie, do którego przygotowywaliśmy się niezmiernie starannie. Na wspólnych lekcjach j.angielskiego i informatyki obmyślaliśmy jak ma wyglądać nasze polowanie. Była to swego rodzaju „burza mózgów”. Na zajęciach Kółka Europejskiego wybraliśmy 10 zadań dla uczestników polowania. Przygotowaliśmy „Mapę łowiecką”, na której ukryliśmy miejsca z naszymi skarbami w postaci QR-kodów.

W dniu polowania myśliwi zostali podzieleni na 3-4 osobowe grupy. Wszyscy otrzymali mapę i kartę pracy, na której nanosili rozwiązania zagadek. Każda grupa wyposażona była w smartfon z czytnikiem QR-cod oraz z dostępem do Internetu.

Zadania obejmowały zagadnienia, które były podsumowaniem naszej 10. miesięcznej pracy. Wszyscy byliśmy zwycięzcami, a efekt polowania przedstawiamy poniżej.